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  • have to look about the bars.

    had the flow rate in normal conditions at 180 sec. nothing changed on highway. now i experiment with 120 sec.

    and with my red wheels i can see if it is too much oil :)

    in rain i set up 50 sec or so.

    I have finished ~1500 km 3.5 day tour with mixed roads: a bit of straights, a bit of forest twists, a bit of narrow hairpins on Nockalmstrasse and Gross Glockner, and just ~150 km on a highway.

    It seems that drop per 90 seconds was a bit too often, as I got some oil/dirt collected around, although at least chain was nicely lubricated.

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    I guess I'll have to follow your example and try 120 or 180 seconds interval...

  • 90sec per drop is rain setting, at least with CLS ("H1"-display). Chain would be very oily with this at dry conditions. Using CLS with display 5, but do not know time period for it. CLS recommends 3 for MT-07 chain size.

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    >>> Momentan ist es nicht so, wie es sonst immer so ist, sondern es ist so, wie es sonst nicht immer so ist <<<

  • Ich nutze den McCoi, auch sehr schön, elektrisch und deutlich günstiger. Wer löten mag hat damit ein feines System

    Ich wecke diesen Thread mal wieder auf! Wie greifst du das Signal ab? Reed oder Tachosignal? Bzgl. Tacho Signal haben ja viele Angst wegen ABS und so...

  • Bin zwar nicht der nichtstun, aber mein McCoi arbeitet mit Magnet und Reed. Warum in die Elektronik eingreifen, wenn es auch so geht.

    Die ganze Spielerei mit den Einstellungen hat man mit dem McCoi nicht.